TRAMWAJE WARSZAWSKIE
STRONA PRYWATNA


PODMIANY I PONOWNE OBSADZENIA WAGONÓW


typ poprzedni nr tab. nowy nr tab. rok przyczyna
13N 5 6" 1976?
porządkowanie składów
- pierwszym w składzie jest wagon o numerze parzystym
(5+6 --> 6"+5")
13N 6 5" 1976?
porządkowanie składów
- pierwszym w składzie jest wagon o numerze parzystym
wagon 6 był doczepą czynną - 13ND (5+6 --> 6"+5")
13N 24 735" 1986 podmiana podczas NG I wagonu 735
13N 44 47" 1976?
porządkowanie składów
- pierwszym w składzie jest wagon o numerze parzystym
47 był pierwszym wagonem 13N z dużym filmem
(47+44 --> 44"+47")
13N 47 44" 1976?
porządkowanie składów
- pierwszym w składzie jest wagon o numerze parzystym
47 był pierwszym wagonem 13N z dużym filmem
(47+44 --> 44"+47")
13N 56 520" 1975 wagon 56 podczas NG I podmieniony z 520 po pożarze,
kursował nadal jako (szybko odbudowany) 520"
13N 94 766" 05.1986 podmiana podczas NG I wagonu 766
13N 99 763" 12.1985 podmiana podczas NG I wagonu 763
13N 108 110" 10.1985 wagon 108 planowany do kasacji podmieniony z 110 po wypadku, jako 110" kursował nadal
13N 109 654" 12.1985 podmiana podczas NG I wagonu 654 (wagon 654 po wypadku)
13N 124 622" 06/07.1986 podmiana podczas NG III wagonu 622 (wagon 622 po wypadku)
13N 126 831" 05/06.1986 podmiana (bez NG !!) wagonu 831
13N 185 763"' 04.1991 podmiana podczas NG I wagonu 763"
13N 194 648" 04.1998 podmiana podczas NG I wagonu 648
13N 199 661" 03.1993 podmiana podczas NG I wagonu 661
13N 214 373" 07.1990 podmiana podczas NG I wagonu 373
13N 235 593" 06.2000 podmiana podczas NSp wagonu 593 (wagon 593 po wypadku)
13N 283 656" 05.1992 podmiana podczas NG I wagonu 656
13N 297 623" 05.1992 podmiana podczas NG I wagonu 623
13N 298 828" 01.2000 podmiana podczas NG I wagonu 828 (wagon 828 po wypadku)
13N 309 486" 05.1996 podmiana podczas NG I wagonu 486
13N 319 398" 03.1991 podmiana podczas NG I wagonu 398
13N 334 464" 12.1997 podmiana podczas NG I wagonu 464
13N 439 417" 10.2001 podmiana podczas NG I wagonu 417
13N 469 751" 01.2002 podmiana podczas NSp wagonu 751 (wagon 751 po wypadku)
13N 479 806" 01.1991 podmiana podczas NG I wagonu 806
13N 501" 526 04.1968 omyłkowo nadany numer (oficjalne przenumerowanie)
(przez 3 miesiące kursowały dwa wagony o tym numerze)
13N 502" 527 04.1968 omyłkowo nadany numer (oficjalne przenumerowanie)
13N 503 753" 08.1984 podmiana podczas NG I wagonu 753 (wagon 753 po wypadku)
13N 510 250" 07.1984 podmiana podczas NG I wagonu 250 (wagon 250 po wypadku)
13N 515 591" 12.1984 podmiana podczas NG I wagonu 591
13N 520 56" 1975
wagon 520 po pożarze, podmieniony podczas remontu na T-3 (prawdopodobnie miał szybko wrócić do ruchu),
po odbudowie kursował nadal jako 56"
13N 532 321" 12.2001 podmiana podczas NG I wagonu 321
13N 533 468" 12.2001 podmiana podczas NG I wagonu 468
13N 535 588" 10.1996 podmiana podczas NG I wagonu 588
13N 567 540" 07.1998 podmiana podczas NG I wagonu 540
13N 586 376" 09.1997 podmiana podczas NG I wagonu 376
13N 624 820" 02.1980 wagon 624 po NG bardzo awaryjny, podmieniony został z 820 planowanym do NG (przebieg) w dobrym stanie technicznym i jako 820" ponownie do remontu
13N 650 652" 02.1980 wagon 650 po NG bardzo awaryjny, podmieniony został z 652 planowanym do NG (przebieg) w dobrym stanie technicznym i jako 652" ponownie do remontu
13N 651 835" 01.2002 podmiana podczas NG I wagonu 835 (wagon 835 po wykolejeniu)
13N 652 650" 02.1980 wagon 652 w dobrym stanie technicznym, planowany do NG (przebieg) podmieniony został z 650 po NG ale bardzo awaryjnym, kursował nadal bez NG jako 650"
13N 679 359" 04.1995 podmiana podczas NG I wagonu 359
13N 683 396" 11.2007 podmiana podczas NG I wagonu 396 (wagon 396 po wypadku)
13N 693 784" 08.1996 podmiana podczas NG I wagonu 784
13N 694 749" 12.1994 podmiana podczas NG II wagonu 749
13N 715 748" 06.1996 podmiana podczas NG I wagonu 748
13N 724 486''' 12.2007 podmiana podczas NG I wagonu 486" (wagon 486" po wypadku)
13N 760 328" 09.1996 podmiana podczas NG I wagonu 328
13N 770 700" 09.1995 podmiana podczas NSp wagonu 700 (wagon 700 po wypadku)
13N 782 454" 12.1994 podmiana podczas NG I wagonu 454
13N 817 781" 08.1996 podmiana podczas NG I wagonu 781
13N 820 624" 02.1980 wagon 820 w dobrym stanie technicznym, planowany do NG (przebieg) podmieniony został z 624 po NG ale bardzo awaryjnym, kursował nadal bez NG jako 624"
13N 838 459" 01/02.1992 podmiana podczas NG I wagonu 459

105N 1006 Wr 2276" 1986/1987 wagon 1006 wysłany w 1986 do Konstalu na przebudowę,
1987 po przebudowie na 105Na do Wrocławia
105Na --- 1006" 1990 nowy wagon typu 105Na przysłany w 1990 z Konstalu jako 1006"
105N 1008 --- 1985 wagon 1008 wysłany do Konstalu na przebudowę na 105Na, złomowany
105Na Kr 389 1008" 1990 wagon Kr 389 przebudowany z 105N na 105Na,
przysłany w 1990 z Konstalu jako 1008"
105N 1018 Wr 2212" 1986/1987 wagon 1018 wysłany w 1986 do Konstalu na przebudowę,
1987 po przebudowie na 105Na do Wrocławia
105Na --- 1018" 1990 nowy wagon typu 105Na przysłany w 1990 z Konstalu jako 1018"
105Na 1018" 1320" 11.2007 podmiana podczas NSp wagonu 1320 (wagon 1320 po wypadku)
105N 1031 Po 89" 1985 wagon 1031 wysłany w 1985 do Konstalu na przebudowę,
po przebudowie na 105Na do Poznania
105Na Ka 423 1031" 1990 wagon Ka 423 przebudowany z 105N na 105Na,
przysłany w 1990 z Konstalu jako 1031"
105Na 1031" 1175" 05.2012 podmiana podczas NG wagonu 1175
105Na 1055 1182" 12.2007 podmiana podczas NSp wagonu 1182 (wagon 1182 po wypadku)
105Na 1066 1134" 09.2007 podmiana podczas NG wagonu 1134 (wagon 1134 po wypadku)
105Na 1068 1166" 02/03.2011 podmiana podczas NG wagonu 1166
105Na 1075 1028" 10.2007 podmiana podczas NG wagonu 1028
105N 1084 Kr 484 1984/1985 wagon 1084 wysłany w 1984 do Konstalu na przebudowę,
po przebudowie na 105Na do Krakowa
(w 1991 sprzedany do Wrocławia 2544)
105Na Wr 2212 1084" 1985 wagon Wr 2212 przebudowany z 105N na 105Na,
przysłany w 1985 z Konstalu jako 1084"
105Na Go 113 1102" 08/09.2009 podmiana podczas NG wagonu 1102 (wagon 1102 po wypadku)
105Na Go 135 1212" 08/09.2009 podmiana podczas NG wagonu 1212 (wagon 1212 po wypadku)
105Na 1153 1345" 01.2016 podmiana podczas NG III wagonu 1345 (wagon 1345 po wypadku)
105Na Go 136 1374" 07.2009 podmiana podczas NG wagonu 1374 (wagon 1374 po wypadku)
105Nb 1383 Gr 64 1993 wagon odesłany w 1993 do Konstalu z powodu wysokiej awaryjności, 1993 po przebudowie na 805Nb do Grudziądza
105Nb/e --- 1383" 1994 nowy wagon typu 105Nb/e
przysłany w 1994 z Konstalu jako 1383"
105Nb 1387 Gr 65 1993 wagon odesłany w 1993 do Konstalu z powodu wysokiej awaryjności, 1994 po przebudowie na 805Nb do Grudziądza
105Nb/e --- 1387" 1994 nowy wagon typu 105Nb/e
przysłany w 1994 z Konstalu jako 1387"
105Nb 1388 Gr 67 1993 wagon odesłany w 1993 do Konstalu z powodu wysokiej awaryjności, 1994 po przebudowie na 805Nb do Grudziądza
105Nb/e --- 1388" 1994 nowy wagon typu 105Nb/e
przysłany w 1994 z Konstalu jako 1388"
105Nb 1389 Gr 66 1993 wagon odesłany w 1993 do Konstalu z powodu wysokiej awaryjności, 1994 po przebudowie na 805Nb do Grudziądza
105Nb/e --- 1389" 1994 nowy wagon typu 105Nb/e
przysłany w 1994 z Konstalu jako 1389"
105Nb 1391 Gr 68 1993 wagon odesłany w 1993 do Konstalu z powodu wysokiej awaryjności,1994 po przebudowie na 805Nb do Grudziądza
105Nb/e --- 1391" 1994 nowy wagon typu 105Nb/e
przysłany w 1994 z Konstalu jako 1391"
105Nb/e --- 1391"' 1997/1998 wagon złożony w 1998 w T-3 z nowego pudła typu 105Na i oprzyrządowania typu 105Nb/e
(po wypadku wagonu 1391" w 11.1996)
105Nb 1392 Gr 63 1993 wagon wpisany na stan TW, nie odebrany z Konstalu,
1993 po przebudowie na 805Nb do Grudziądza
105Nb/e --- 1392" 1994 nowy wagon typu 105Nb/e
przysłany w 1994 z Konstalu jako 1392"
112N 2014 3001 01.06.1997 oficjalne przenumerowanie (zmiana systemu numeracji)
105N2k --- 2014" 1997 nowy wagon typu 1052k wyprodukowany w 1997
oznaczenia skrótów: Go - Gorzów Wielkopolski, Gr - Grudziądz, Ka - Katowice, Kr - Kraków, Po - Poznań, Wr - Wrocław

14.01.2016 NAPISZ DO AUTORA © MKM 101